Inga söta sms här inte.. :(

Han är borta i Åre och roar sig.

Unnar verkligen honom att ha roligt, och förstår om han har mycket att göra.
Men ett litet sms kunde han väl slänga iväg. Så mycket det hade gjort.
Vi pratade en snabbis på telefon innan idag.
Då satt de i backen och drack choklad med rom.

Jag litar fullt ut på honom, absolut, men samtidigt så är det en massa fulla människor i Åre under påsk.
Hade ju varit skönt att få höra något ifrån honom.
Hade inte jag smsat och ringt honom innan idag så hade han nog inte hört av sig alls.

Eller är det bara jag som tänker för mycket?

I vilket fall som så får han ha roligt på sitt håll och jag på mitt.
Han får höra av sig när det behagar honom :P

Tycker så otroligt mycket om honom.. kanske därför man vill höra ifrån honom - NU!

Kommentarer

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0