PMS-kärring eller inte!?

Långt om länge hörde man något från Mr.. *kryss i taket*
Men killar fattar inte. Orkar inte ens ge mig in i någon diskussion,
får ta upp det någon annan dag.
Nu pratade han om att de skulle stanna en dag till.
VISST! Det får han själv bestämma om han vill. Orkar som sagt inte bry mig.

Ska försöka att inte planera in honom så mycket mer.
Fast jag längtar ju tills vi ses. Dumt att inte ses "bara för att".

I vilket fall som helst så ska jag prata med honom när vi ses nästa gång.
Jag tycker ändå att det är a och o att man hör av sig till varandra.
Sen förstår jag till 100% att han har roligt med sina vänner på skidsemester.
Men när man är van vid att ses så gott som varje dag,
då tycker inte jag det är mycket begärt att man hör av sig till varandra.
Ett litet sms någon gång och jag hade varit nöjd.

Kanske är jag bara en jävla PMS-kärring eller något,
men sånt här går mig på nerverna. Jäääävligt mycket. :( Usch..

Kommentarer
Postat av: Kim Böndergaard

Det e klart att man ska höra av sig, jag hade absolut velat att hon jag var ihop med hörde av sig, även om det var ett kort sms...



Då är väll jag en PMS kärring med! =P



Fast tror det blir vissa biologiska problem för mig då ^^

2010-04-12 @ 23:07:30
URL: http://www.threezool.se

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0