Rosa lack och Finlandskryss

Jaha.. då är man väl snart på väg mot Finland.
N:s mamma kommer ju från Finland.
Nu fyller hon och hennes tvillingbror 60 år.
Så då blir det en spahelg i Finland med båda familjerna.

Det ska verkligen bli jätteroligt. Och nervöst givetvis.
Jag har ju bara träffat N:s familj i små korta stunder.
Och inte träffat hans morbror med familj något alls. :O

Hemska tanke att gå och känna sig fet, ful och blek inför alla.
Men jag var nere och köpte nya bikinis i tisdags.
Och har faktiskt legat och solat på takterassen rätt mycket.
Så kanske att man bara känner sig fet och ful då.

Fet och ful MEN brun! Med nya snygga bikinis. :P

Och naglarna är målade rosa.
Känner mig lite halvhög på nagellacksdoften. *haha*
Det här blir säkert bra.

Jo just det, N ringde precis. Hans far hade ringt till honom och sagt
att det nog inte var så varmt i Finland. Snarare noll gradigt.
Det skulle kanske t.o.m. bli snö imorgon bitti. *brr*
Jag som tänkte lämna min "vinterjacka" hemma.

Nej, om man ska packa ner det allra sista innan ♥ kommer. :)
Gnugga gnugga tänderna lite och sen slänga ner tandborsten också.


Kommentarer
Postat av: Mor

Hoppas att du/ni får det jättehärligt.

Kram

2010-04-15 @ 22:45:32

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0