Sommarfrisyr snart!

Jag funderar starkt på att permenenta mitt hår till sommaren.
Nu har jag låtit mitt hår växa ut, inte varit hos frisören sen innan julen,
så det börjar ju bli lite längd på håret.
Kanske att man skulle kunna permenenta det lite då.
Att det fortfarande håller sig rätt så "långt" även om det "lockar till sig".
*hoppas hoppas*

Det där med håret är annars knivigt. Man vill så mycket.
Har så mycket ideer, men vågar inte riktigt.

Men kanske ljusa slingor och lockigt hår till sommaren då!
Kanske i stil med Kate Hudson!?


Kommentarer
Postat av: sanne

Tror det hade varit jätte snyggt :)

satsa på det :)

2010-04-08 @ 19:56:44
URL: http://mabibu.blogg.se/

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0