syster kräk och bajs?

CALICI HÄRJAR PÅ AVDELNINGEN!
eller vi har starka misstankar om det i alla fall.
En av mina patienter började kräka och få diarréer innan lunch.
Och det bara fortsätter.

Stackars.

Vi har odlat och spritar och fixar hela tiden.
Men jag har verkligen inte lust att bli smittad.
Det är långt ifrån lockande med kräkningar och diarréer nu!

Jobbade på infektionsavdelning för 3 år sedan, där vi alltid hade
vinterkräksjuka, men jag har aldrig blivit smittad av det själv.
*ta i trä*
Förhoppningsvis kanske jag är en av de få som är immuna! :)

Nej.. nu åter till arbete. :O

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Kräksjukan = snabb-bantning

2010-04-07 @ 18:30:06

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0