Camilla Lindskog

Har för första gången varit och köpt en ordentlig tavla.
Var hemma hos Camilla Lindskog och tittade på en massa tavlor.
Fastnade för en med abstrakt mönster och två med Billie Holiday
som motiv. Men det var egentligen en som lockade mest hela tiden.
Så det var helt enkelt bara att slå till!
Och jag totalt älskar den. Färgerna, motivet - ALLT!



Nu hänger den i vardagsrummet här i Eslöv i väntan på återresan mot
Stockholm. Får se hur den klarar tågresan med mig upp på Söndag.
Får kanske be Niklas komma och hämta mig på stationen så vi slipper
åka tunnelbanan. :-P

Ser fram emot att se hur den ter sig i lägenheten.
den har så härliga varma färger som man kan ta upp i resten av rummet.

Förhoppningsvis är det inte sista gången man åker till Camilla Lindskog och
kommer hem, en tavla rikare. ♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Som sagt, vi får ta en runda upp till henne minst en gång om året. :)

Jag bara älskar hennes konst. DIN tavla är ljuvlig.

Den är riktigt snygg på min vägg, kanske den ska stanna där?! :P

2010-08-27 @ 17:53:08
URL: http://ending-dingvarld.blogspot.com
Postat av: Torvald

Stackars Billie. Det borde utgå skadestånd. Tavlan är ett fruktansvärt amatörverk av en som långt ifrån lärt sig måla. Förhoppningsvis blir hon bättre.

2011-01-17 @ 02:49:49
Postat av: Sanne

Hahah,, vilken kommentar från Torvald.



Jag fullkommligt ÄLSKAR denna tavla.. mammas är också riktigt läcker.. Jag måste också fixa en tavla av henne. Får kontakta mamma och se om det går att ordna :)

2011-01-25 @ 09:14:38
URL: http://mabibu.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hej

Jag hade turen att vinna Camilla Lindskogs " Billie Holiday 2 " vid vårr konstutlottning på jobb i Julas. Den är till salu om du/ni är intresserade. Min emailadress är [email protected]

Mvh

Magnus

2011-02-01 @ 19:16:38

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0