Lilla Amanda

Vi var och hälsade på den lilla goa familjen i Haninge igår.
Linda, Nichlas och deras lilla sockertopp Amanda.
Ljuvligt att få komma dit och träffa allihopa. Och få slänga
ett öga på Amanda för första gången.
En riktig liten sötnos.

Bestämde att jag ska försöka ta mig dit oftare.
Det hade varit så mysigt att ses eftersom jag räknar
Linda till en av de absolut närmaste vänner jag har.

Kanske är det sådant jag måste se till att göra för att börja
må bra igen. Att verkligen umgås med någon vän, som just
är en vän och ingen ytlig kompis som bara finns där när allt
flyter på och är bra.


Lånat bilden från Linda. Underbart go liten tjej dom har.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken sötnos Amanda är.

Absolut ska du underhålla

din och Lindas vänskap, för

det är sånt man behöver

för att utvecklas och må bra.

Ytliga vänner kan man vara utan,

de tillför inte mycket.

Hälsa de glada föräldrarna.

2010-08-31 @ 13:03:31
URL: http://ending-dingvarld.blogspot.com

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0