30 dagars presentation av Linda

Här har ni alla 30 punkter som ni kommer få ta del av under månaden:

♥ Dag 1 – Presentera mig själv. 
♥ Dag 2 – Min favorit mat.
♥ Dag 3 – Mina syskon.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Min önske-framtid.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – I min handväska.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – I mitt badrum hitta vi.
♥ Dag 11 – Fula vanor.
♥ Dag 12 – Detta trodde du nog inte om mig.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Mina drömresor.
♥ Dag 15 – Fobier eller saker jag ogillar.
♥ Dag 16 – Mina dagsrutiner
♥ Dag 17 – En videoblogg om vad som helst.
♥ Dag 18 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Såhär ska jag fira min Julafton. 
♥ Dag 23 – Julklapparna 
♥ Dag 24 – Det här får mig att må bra/dåligt.
♥ Dag 25 – Jag som liten. 
♥ Dag 26 – Jag är tacksam för.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Vad har året 2010 gett mig? 
♥ Dag 29 – Mina mål 2011. 
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Listan är kopierad från min syster Sanne.
Men jag tyckte att det var en trevlig ide så jag har snott den rakt av.
Tack för lånet sis.

Börjar en dag försent eftersom det redan gått och blivit 2 december..

Kommentarer

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0