Dagens träning

Var inte på Fitness Club idag, utan tog mig en lång Power Walk runt Sundbyberg. Kändes att jag behövde komma ut i friska luften och röra på mig. Inte bara springa inne på gymmet och titta på tv medan man står på konditionsmaskinerna.
Det gjorde i vilket fall som helst gott att komma ut en sväng. Kallt var det, men mysigt. Nästan ingen alls som var ute faktiskt. Folk håller väl sig inne i sånt här väder.

Börjar känna mig lite öm i halsen. Hoppas att det inte är något som börjar fela en nu. Nu när man fått upp ångan och kommit igång.


55 minuter powerwalk i Sundbyberg. ca 6.33km/h
(5,8km) = 336 kcal

Kommentarer
Postat av: Mammi

Usch nä, bli inte sjuk nu.

Hur sjuk du än är så måste

du ta dig ner till oss till jul!

Kram

2010-12-16 @ 07:46:39
URL: http://frisali.blogspot.se

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0