Dagens träning

Nu ska jag verkligen ta tag i träningen.
Har sagt det många gånger förut, och kommer säkert säga det igen, men nu måste jag komma igång.
Jag har ju mitt kort på Fitness Club här i Sundbyberg.

Så idag var det dags.. gick faktiskt ner och bokade in en tid för personlig instruktion på gymmet. Jag kan ju inte det där med styrketränings maskiner.

30 minuter powerwalk 5% lutning 6.0km/h
(3km) = 233 kcal

10 minuter trappmaskin 1,2km = 94 kcal

20 minuter motionscykel 6,24km = 138 kcal

Kommentarer
Postat av: Mammi

Då har du med andra ord gått mer än 1 mil?!

Dutti´! :D

Jag ska snart vandra från ytterdörren till

bildörren, för färd mot APU:n. Jösses vad trött

jag kommer att bli, för att inte snacka om hur

många kalorier jag förbränner. ;P

2010-12-09 @ 14:05:41
URL: http://frisali.blogspot.se
Postat av: Becca!

Du är så duktig så! Får inte alls de dåligt samvete... nädå... :P

2010-12-09 @ 18:42:06
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0