♥ Dag 12 – Detta trodde du nog inte om mig

♥ Jag har ALLTID varit ett fan av Michael Jackson. Samlat på allt ifrån CD-skivor, kassett-band, LP-skivor, tidningar, dockor, DVDer, T-tröjor os.v. 
Ett tag var intresset lite mindre, precis som att det gått i ide, men när han dog i juni förra året kom allt tillbaka. Dock har jag inte alls samma intresse nu som då

Men blir oerhört glad när min minsta lillasyster, som är 10 år, önskar sig Michael Jacksons nya skiva i julklapp.
Han är tidlös!

♥ Jag dricker på tok för mycket kaffe. Jobbar jag så blir det minst 4-5 koppar om dagen. Har lovat mig själv att sluta dricka så mycket kaffe, speciellt för tändernas skull, men fasen vad gott det är. Men det är ju i och för sig te också. Kanske är det dags att övergå till te snarast ändå.

Jag älskar nagellack. P.g.a. mitt jobb inom vården så kan jag inte alltid ha nagellack på fingernaglarna. Men går nästan aldrig utan färg på tånaglarna. Dras av någon konstig anledning alltid till nagellacken i affärerna.
Har numera mina nagellack i en skål på vardagsrumsbordet, som dekoration!

♥ När jag var yngre så var jag en riktig samlare. Samlade på allt från Michael Jackson-saker (som jag tidigare nämt) till serevetter. Brevpapper och kapsyler, Bamsesakaer och blåa heminredningssaker. Hemskt nu när jag tänker tillbaka. Jag sparade nog bara för just sparandets skull. För allt det där klarar jag ju mig utan.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fast the är inte heller bra för tänderna!

2010-12-15 @ 09:10:18

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0