♥ Dag 13 – Den här veckan.

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting. :P
Nej... seriöst nu då.


Måndag: Jobb 7.00-15.00, sedan träning på Fitness Club vid 17-tiden. Senare på kvällen blev det pepparkaksbak med min guldklimp.

Tisdag: Träning på Fitness Club på förmiddagen runt 11-tiden. Sedan blev det jobb för hela slanten mellan 14.00-21-30. Tack gode Gud att det var med Eive.

Onsdag (idag): Jobb 7.00-14.30. Redovisning av medarbetarenkät fram till 15.00 sedan vidare till Sumpan. Bokat en ryggbehandling på EcoPause mellan 16.00-16.45. *lovely*
Efter det en power walk runt Sundbyberg mellan 18.00-19.00. Bokning av skidresa med Guldklimpen v.11.

Torsdag: LEDIG! Niklas åker till Bad Gestein för att åka skidor med sina vänner. Dock inplanerat lunch med Linda och Amanda. Pyssel med julkorten (och postning av dom) är inplanerat + träning på Fitness Club.

Fredag: Min introduktion på Fitness Club mellan 9.00-10-00. Sedan jobb mellan 14.00-21-30

Lördag: Jobb mellan 7.00-15.00. Planerad födelsedags fest för Lina, men hon ställde in det idag. Kanske roar mig med ett besök på antingen Skansens Julmarknad, eller på en bra biofilm.

Söndag: Än så länge bara jobb mellan 14.00-21-30. Men måste nog se till att baka dopp-i-grytan-brödet på förmiddagen.

Kommentarer

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0