♥ Dag 14 – Mina drömresor

Maldiverna

Vet knappt var det ligger, men det ser helt underbart ut.
För visst blir man förälskad?
Hit ska jag innan jag lämnar denna jord.



Afrika

Afrika är jordens näst största världsdel efter Asien. Där bor mer än 900 miljoner människor i 54 länder – en sjundedel av jordens befolkning.
Så.. varför vill man inte åka dit?
Så annorlunda, så otroligt annorlunda. När det gäller djur och natur, men också vad gäller samhället och religionen.


USA

Jag hatar amerikanarnas attityd till allt.
Deras syn på att vara störst, bäst och vackrast stör mig så grymt, men...
Jag hade så gärna velat göra en road-trip genom USA!
Tänk att besöka Vegas, New York och Miami.


Kommentarer

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0