♥ Dag 15 – Fobier eller saker jag ogillar

Det finns massor av saker jag ogillar.

Bland annat är jag väldigt kräsen när det gäller folk. Jag är väldigt fördomsfull och ogillar rätt mycket folk överlag. Tyvärr. Jag försöker dock bli bättre och förbättra mig, men det är svårt. Så otroligt svårt.

Jag ogillar spindlar, dock mindre nu än vad jag gjort innan. Förr var jag riktigt rädd men nu tycker jag helt enkelt BARA inte om dom! :P

För tillfället ogillar jag att sambon är i Österrike och åker skidor med sina vänner. Inte för att han är i Österrike. Och egentligen inte för att han är där med sina vänner. Mer för att jag känner att jag inte har någon kontroll och inte vet vad dom gör. Om det bara hade varit att åka skidor så hade det väl varit sin sak. Men jag råkar ju veta att killarna gillar afterski och har en tendens att alltid go All In när det gäller spriten. Och då blir jag rädd och nervös. Och ogillar läget. Eller rättare sagt mer än ogillar, HATAR hela situationen.

Sedan ogillar jag att bada från klippor. Plumsa ner i vatten där man inte når ner till eller kan se bottnen. Ibland får jag lov att göra det ändå, men det känns alltid som att jag får lite lätt panik.
Vem vet vad som finns rakt under mig!?

Och givetvis ogillar jag terrorbombningar av Stockholm mitt under julhandeln.


Kommentarer
Postat av: Mammi

What ever happens - happens.

Med eller utan din oro,

så antingen händer det

eller så händer det inte.

Sköt om dig.

2010-12-17 @ 22:19:10
URL: http://frisali.blogspot.se
Postat av: Anonym

Linda jobbar du på måndag??

Du kan svara här i din blogg under komm. Förklarar sen. :-)

2010-12-18 @ 01:06:14
Postat av: Anonym

Hmm kommentaren var från mig iaf :-P

Du vet... Hon den förvirrade från skåååne :-) /becca

2010-12-18 @ 01:07:29
Postat av: Linda

Ja, jag jobbar på måndag. Morgonpass!

Varför då? nyfiken

2010-12-18 @ 10:45:37
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Becca!

Haha okej!! Nej, de såg nästan ut som de skulle bli ett Sthlms besök för mig, men det blir det inte denna gången. Därför jag undrade :) tänkte på dig, att vi kunde setts då.. hade varit superskoj! kram!

2010-12-18 @ 13:46:32
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0