♥ Dag 2 – Min favorit mat

Kanske inte har någon speciell typ av favoritmat.
Visst så föredrar jag, och tar nästan alltid, oxfile och bär-nisse-sås på pizzan.

Annars är nog faktiskt enkla rätter min favorit mat. Så som Chili con carne, korv stroganoff, ugnsfalukorv med hemmagjord potatismos o.s.v.
Och givetvis kycklingfile på längden och på tvären. Det kan aldrig bli fel. I grytor, grillad till potatissallad, skivad i sallad, eller kanske som på bilden, baconlindad och stekt till potatisgratäng


Sen vet jag ju inte om det egentligen räknas till mat, men GLASS är verkligen en Akilleshäl för mig. Speciellt då det gäller Ben&Jerrys glass.
Att sitta och få sleva i sig direkt från burken - Det är livet det!

Kommentarer

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0