♥ Dag 3 – Mina syskon

Jag har nog redan sagt att jag har två småsystrar, Sanne och Frida, som fortfarande bor kvar hemma i Skåne.

Sanne är 4 år yngre än mig, alltså 20 år, och har precis flyttat hemifrån. Flyttade ihop med sin kille och blev därmed sambo för några veckor sedan.
Hon gick ut gymnasiet i våras och är liksom jag undersköterska. Dock jobbar hon inte inom vården utan på Ica Kvantum för tillfället.
Vi har haft våra dispyter, flera och åter flera gånger, under åren. Men ändå känns hon som en av mina bästa vänner. Önskar att vi bott närmre, eller hörts oftare på telefon. Det blir på tok för sällan, ändå står hon mig så otroligt nära.



Frida är hela 15 år yngre än mig och ska fylla 10 år i januari nästa år. Otroligt stor åldersskillnad, men det har nog bara varit mysigt. För både henne och mig och Sanne. Hon är hemskt sprallig och det är aldrig en lugn stund tillsammans med henne. En riktigt härlig fläkt.
Sedan jag flyttade till Stockholm har jag ibland haft så dåligt samvete för att jag missar så mycket av Fridas uppväxt. Däremot försöker vi ta igen det när jag väl är hemma och hälsar på.


♥ ÄLSKAR ER BÅDA TVÅ SÅ GRYMT MYCKET! ♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ni 3 är det bästa som hänt mig - EVER!!!!

<3 <3 <3

2010-12-05 @ 07:57:02
URL: http://frisali.blogspot.se

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0