Biggest Loser 2010

Har suttit och storgråtit framför Biggest Loser.
Såg inte finalen live igår på tv4, utan fick gå in på tv4 play.

Och jisses vad jag grät... och grät... och grät.
Alla var så fina. varit så duktiga och gått ner så mycket i vikt.

Och mitt i allt ringer kärleken från Tyskland och blir givetvis
orolig för att jag sitter och gråter.

Jag önskar att jag hade deltagarnas vilja och kraft.
inte för att jag behöver gå ner lika mycket. Men kanske ändå 10kg.
Kanske det är dags att ta tag i sig själv på riktigt!?
Kan dom så kan ju jag... ELLER!?


Kommentarer
Postat av: Mammi

De hade verkligen lyckats bra allihopa.

En del mer en del mindre.

KF var ju helt jäkla sjukt duktig,

-75,5kg!!! det är ju sanslöst.

2010-11-23 @ 21:52:11
URL: http://frisali.blogspot.se

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0