Ursvik

Gud vad skönt det var att få komma ut på en liten tur.
Vi körde ut till Ursvik och gick som sagt 5 km sträckan.
Den kalla luften förvandlades sätt så snart till härligt lätt
kylig luft då man fick upp kroppstemperaturen.

Visst var det jobbigt med mycket backar, men samtidigt
så är det så mycket skönare att gå ute i Ursvik än på
ett löpband inne på gymmet.
Så länge vädret tillåter så har jag och Niklas lovat varandra
att försöka ta några rundor i veckan.

Så nu har jag öppnat upp mitt FUNBEAT igen.
Ska bli skönt att kunna registrera sin träning och ha lite
bättre koll. Få allt på pränt.

Dessutom har jag laddat ner programmet


Det ska koppla upp till ens GPS och räkna ut distans, fart,
kaloriförbränning m.m.

Nu jävlar är det dags att köra. :)

Kommentarer

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0