9½ månad

Läser för tillfället (eller kanske inte just för tillfället nu, eftersom jag är på jobbet och arbetar hårt) en bok av Annika Lantz - 9½ månad.
Den är verkligen helt underbar. Funderar på att slänga vidare den till min kära vän Linda som precis blivit mamma.
Otroligt underhållande läsning om allt som hör småbarn och förlossning till.
Annika lockar till skratt om och om igen. Nästan så att man inte vågar läsa boken på tunnelbanan, rädd för att när som helst brista ut i ett äkta asgarv.

LÄS DEN!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag sätter upp mig på läslistan, så när

Linda läst klart den läser jag den mer

än gärna. :) Tack.

2010-09-15 @ 16:17:15
URL: http://frisali.blogspot.se

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0