".. det är så mycket du inte berättar för mig"

Nu har jag varit ute på morgontur.
Varit och fixat lite saker.

Var bland annat inne på Åhléns.
Handlade en massa block och
pennor - för 130 kronor.

Nu ska jag ta reda på varför
jag blir så ledsen ibland.
Nu ska jag skriva ner varje
dag hur jag känner det och hur
jag mår.
Nu jäklar ska Niklas få läsa min
"dagbok" med mina tankar och
funderingar.

Jag känner att det här kan gå hur som helst.
Kanske är det så att Niklas kommer att tycka att jag är helt galen.

Men med avskedsfrasen av Niklas i morse
"Du behöver inte veta allt, det är så mycket som du inte berättar för mig. Det du skriver i dagboken t.ex.",
och med tanke på mitt svajiga humör den sista tiden, så ska det skrivas - ÖPPET!

Nu ska det som jag tycker och tänker komma upp till ytan och på pränt.
Det blir kanske lättare för oss båda att komma underfund med vad som retar och tär på mig.

Kommentarer
Postat av: Mammi

En mycket god idé. Det blir lättare

att se ett mönster och en förklaring.

Jag tycker att Niklas ska se detta som

en otrolig ynnest och en möjlighet för

honom att hjälpa och stötta dig.

Det ska bli så gött att du kommer hem

på torsdag. Saknar dig.

2010-09-29 @ 19:37:38
URL: http://frisali.blogspot.se

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0