VALET TJOGOTIO

Förr trodde jag aldrig att jag skulle kunna rösta på dom.
Men nu inser jag att dom är de enda politiskt partiet som vågar ta ställning.



Och inte bara när det gäller invandringspolitiken.

Några av deras andra åsikter är:
→ En kraftig förbättring av pensionärernas ekonomiska villkor.
→ En matreform för våra äldre.
→ Ett utökat stöd till utsatta invandrarkvinnor
→ En kraftig straffskärpning för grova och upprepade brott
→ Ett offentligt register över dömda pedofiler
→ En höjd och avreglerad föräldrapenning.
→ Ett avskaffande av den kostnadsfria sjuk- och tandvården för illegala
invandrare.
→ En förnyad satsning på kärnkraft.
→ En skärpning av reglerna för arbetskraftsinvandring.
→ Ett kraftigt utökat stöd till bevarandet av det svenska kulturarvet.
→ En satsning på fler vuxna i skolan.

Vi får helt enkelt se hur man röstar, men skulle ljuga om jag sa att Sverigedemokraterna inte var ett intressant parti att lägga rösterna på!

Kommentarer
Postat av: Becka

Säger du det... Ja, dom har väl mkt klokt att säga dom också, men dom får inte min röst. =)

Jag röstar iaf inte på Alliansen, så mkt kan jag säga! =)

2010-09-18 @ 15:18:54
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0