Alla själars natt

Blev tipsad, av min käre mor, att läsa Debroah Harkness bok

►A L L A S J Ä L A R S N A T T◄

Sprang ner på biblioteket här i Sundbyberg för att låna den. Visade sig att den inte kommit än, men att de köpt in den. Den sattes upp på min reservationslista. Och i fredags begav jag mig ner för att hämta ut den.

Har inte hunnit läsa så mycket under helgen, eftersom jag har jobbat och innan dess tagit mig sovmorgon. Men igår fick jag börja läsa i den och fastnade direkt.

Bara känslan att veta att jag är den första som läser denna boken. Det är rätt härligt. För jag är annars alltid den som köper böcker på second hand eller lånar såhär via bibliotek och vänner.
Jag sitter så gott som aldrig med en sprillans ny bok i famnen.

Så nu njuter jag av mina ensamma lässtunder! ♥


Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag bara älskar den boken. Jag är såååå

avis på dej att du har den kvar att läsa.

Jag unnade mig att köpa boken, och den

kommer absolut att stå kvar i min bokhylla.

Inte någon bok jag ger eller skänker bort.

2011-04-05 @ 19:32:32

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0