en klen ursäkt

Får be om ursäkt för vissa delar av mitt blogginlägg igår.
Visst hade jag säkert varit välkommen, kanske - kanske inte, om jag inte hade jobbat igår. Det var bara i stridens hetta som jag skrev av mig. Antagligen var det helt fel. I alla fall denna gången.

Tidigare har jag verkligen känt så. Att jag inte känner mig välkommen. Så antaglien var det bara en massa gamla känslor som kom upp till ytan när jag blev så besviken igår.

I vilket fall som så finns det inga "hard feelings" längre.
Jag är en EXTREM KÄNSLOMÄNNISKA. Det säger det mesta.

Men nu får jag se till att vända mina känslor till det som får mig att må bra. Istället för att grubbla så mycket. Istället för att få saker att dra ner mig i någon dålig stämning. Med dåliga känslor.

Ibland skulle man bara vilja ta en paus från livet.
Gräva ner sig och BARA VARA!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Usch ja, ibland hade man bara velat gå i idé!

Men men, det rättar till sig och blir bra igen.

När du behöver skriva av dig nästa gång,

skicka ett mejl till mig! :)

Kram

2011-04-03 @ 18:12:22

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0