Känner mig utstött!


Ensam och besviken.
Fick samtal i torsdags av Niklas. Han frågade om han kunde följa med sina 2 vänner till Romme och åka skidor, idag lördag. Jag sa att jag ändå ska jobba kväll så det gick hur bra som helst.
Men idag när jag loggar in på facebook ser jag att det visst var lite fler än bara 2 killkompisar. Det var ytterligare en killkompis och två tjejer som skulle med.

Blir så jävla besviken!
VARFÖR ÄR INTE JAG VÄLKOMMEN?
VAD FAN HAR FOLK EMOT MIG?

Inte fick jag någon förfrågan om jag ville följa med, ens innan jag sagt att jag jobbade helgen. Och så blir jag så grymt besviken när Niklas bara säger halva sanningen till mig.

INTE ATT UNDRA PÅ ATT MAN HAR SVÅRT ATT LITA PÅ HONOM!

Men nu ska jag se till att muntra upp mig. Kanske gå ut på en powerwalk i Sköna Sumpan! Eller kanske bara traska ner och posta ett brev till lillasyster hemma i Skåne. Kanske passa på att gå in på biblioteket och hämta ut mina reserverade böcker.

En tjej som inte är välkommen med på saker får hitta sätt att roa sig själv.


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad jag känner med dig finaste Linda! <3 Men är du säker på att han visste om exakt vilka som skulle komma med då? Om han visste det, då är det taskigt att inte fråga. :(



Se till att ha en underbar dag/helg nu och ta hand om dig själv! <3



Stor, varm kram söta du!

2011-04-02 @ 08:41:03
URL: http://ninasskrivarlya.blogspot.com
Postat av: Kusin vitamin-Sara

Men lilla kusinen!



Synd att du jobbar annars hade jag åkt upp till dig direkt!



Jag vet exakt hur det känns, har varit med om samma sak.



Men du, vi kvinnor i släkten är starka kvinnor som klara oss själv! ;) KRAM!

2011-04-02 @ 15:55:55
URL: http://fruvit.blogg.se/
Postat av: Mammi

Du får mer än gärna "roa ner" dig till Skåne,

för här nere är du ALLTID välkommen!!

Tänk lite på det vi pratade om och vänd det

till din fördel.

Älskar dig massor.

Kram.

2011-04-02 @ 19:18:33

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0