Sköna frukost

Vaknade av att N försovit sig imorse. Klev faktiskt ut sängen jag med, lika bra att komma upp och få lite vettiga saker gjorda. Men väntade med min frukost tills han hade farit iväg.

Det är ju bara så underbart skönt att få sitta i lugn och ro på morgonen och äta sin frukost. Gärna ska man ju lyxa till det lite, men hade så dåligt med saker hemma. Fick klara mig utan frukt eller andra sådana lyx-frukost saker.

En kopp Proviva Blåbär fick dock "spetsa" till frukostbordet lite.


Titta min nya tekopp! ♥
Jag är F Ö R Ä L S K A D.

Tyvärr, får jag väl säga, hittade jag den på Myrorna.
Så jag lär jag ju inte springa på en likadan imorgon eller så.
Fast, vem vet. Den som vänta på något gott sägs det ju!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh, den är ju verkligen superfin den koppen!

Så mycket godare det är att dricka ur en snygg kopp.

2011-04-22 @ 21:30:34
URL: http://frisali.blogspot.com

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0