Huvudvärken håller i sig!

Kan det vara så att jag slog huvudet ännu värre än vad jag trodde i torsdags?

Vill inte knapra värktabletter, så den där molande huvudvärken förföljer mig hela dagarna. I alla fall såhär på jobb. Blev lite bättre igår när jag kom hem och fick ta det lugnt, när jag fick vara ifred.

Ska bli skönt att jobba kväll imorgon. Kanske lugnare då.
Har varit himla mycket småplock på jobb dessa två dagarna.
Skönt att tiden går fort iofs, så jag ska inte klaga.

Så... åter till arbetet

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas din huvudvärk blir bättre snart. Låter inget vidare det där. Värt att kolla upp kanske? Kolla med någon av doktorerna på jobbet...



Kram

2011-02-08 @ 11:31:08
URL: http://ninasskrivarlya.blogspot.com
Postat av: Mammi

Du har bara en skalle, var rädd om den.

Eftersom du inte vet hur illa du trillade,

så tycker jag att du ska KOLLA UPP DET!!

Gör nu som mor säger. orolig

2011-02-08 @ 16:15:27
URL: http://frisali.blogspot.com

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0