Linda ♥ Mat


Idag har jag äntligen fått mina måltidsmått.
Och trots att jag inte fyllde upp kolhydrat-måttet till max så blev jag så otroligt mätt. Fast på ett bra vis, eftersom det är egentligen en hel del p.g.a. grönsakerna.

Det som är bäst med det här sättet att försöka gå ner i vikt, det är ju att ingenting är förbjudet. För det är ju just när saker och ting blir förbjudna som de blir intressanta.
Nu får jag bara en stor spark i röven om hur viktigt det är att fylla upp tallriken med grönt. Inte mig emot eftersom jag tycker mycket om grönsaker. Tallriken ser ju enormt mycket trevligare ut dessutom!


 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Så mumsigt det ser ut. Något som också

är viktigt, förutom måtten av mat, är

att man äter långsamt och tuggar noga.

DET är en utmaning för mig, eftersom jag

alltid äter för fort. :(

Tycker du att måtten är värda sitt pris?

Nåt man ska investera i?

Kram

2011-02-21 @ 19:47:23
URL: http://frisali.blogspot.com
Postat av: sanne

Såg ut att bli en rejäl portion.

Var köpte du måtten? Är det något du kan rekommendera?

2011-02-22 @ 07:23:58
URL: http://mabibu.blogg.se/

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0