Nu är det på allvar

De sista dagarna har varit så mycket upp och ner.
Så mycket besvikelse och ånger - så mycket ren ångest.
Men också så mycket kärlek.

Jag tackar min lyckliga stjärna att jag har Niklas.
Utan honom vet jag inte vad jag hade gjort.
Han är verkligen en guldklimp utan dess like.

Vad skulle jag gjort utan honom?


Jag har verkligen fått tänka igenom både ett och annat de senaste dagarna, och jag har kommit fram till en hel del.

Jag vet vad som betyder någonting och vad som inte gör det.

Och nu måste jag på riktigt se till att börja må bättre.
Jag måste börja ta tag i mig själv. Förbättra min självkänsla.
Jobba jobba jobba med mig själv.

För så som jag haft det under det senaste halvåret,
så kan jag inte ha det.

Nu blir det hårda puckar... Nu är det på allvar!

Kommentarer
Postat av: Raffa

<3

2011-02-07 @ 07:46:19
Postat av: Nina

Det är jobbigt att fatta tuffa beslut, men ibland måste man om man ska orka. Vill du ha stöd så vet du var jag finns. :)



Kram

2011-02-07 @ 08:01:34
URL: http://ninasskrivarlya.blogspot.com
Postat av: Mammi

You go girl!!

Jag coachar och peppar dig

längs heeeeeeeeeeeeeela vägen. :)

Jag älskar dig min goa tös.

2011-02-07 @ 09:00:12
URL: http://frisali.blogspot.com
Postat av: Mammi

PS. Niklas är verkligen en

DIAMANT av finaste kvalitét!!

2011-02-07 @ 09:00:56
URL: http://frisali.blogspot.com
Postat av: Anonym

Underbart att du har en sån bra stöttepelar som Niklas verkar vara för dig!

Jag håller på dig! Detta klarar du!! :)

Alla har vi ngt att jobba med, känner att jag också skulle behöva göra nåt för mig själv.

Men idag är kanske en bra dag att börja, jag känner mig taggad!

Lycka till snäckan!! Du är stark och du är så jävla bra och bättre kommer du att bli! =) /Becka

2011-02-07 @ 12:38:25

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0