Trevliga Tisdag

Är ensam hemma och passar på att njuta av den fria tiden.
Ställde mig och gräddade pannkakor.
Lagom klart till Sofias Änglar på kanal5, programmet som jag sitter och storgråter till just nu.

Usch så sorgliga situationer många människor hamnar i. Situatuioner som man inte själv har kontroll över, utan bara brakar in och vänder livet upp och ned.

Man tar sin lycka och sitt liv för givet. Man tänker inte på att det kan skakas om och aldrig bli sig likt. Kanske tur det i och för sig, men man borde kanske ta sig en funderare och verkligen se till att njuta av varje dag.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Bästa tvprogrammet på länge. Jag missade

tyvärr det eftersom att jag jobbade, men

som tur är så finns det ju play! :)

Ja man ska verkligen vara tacksam för det

man har och uppskatta det lite mer medans

man fortfarande har det.

Kram

2011-02-16 @ 15:57:37
URL: http://frisali.blogspot.com
Postat av: Becka

Smaskens!! ♥

2011-02-17 @ 22:07:47

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0