Blickar framåt

Dom människor som känner mig, och den gruppen av personer är väldigt liten, dom vet om att jag har mått väldigt dåligt de sista 7-8 månaderna.

Ett tag trodde jag att det hade vänt, för det har känts så bra en relativt lång tid. Men så kom kraschen i förra veckan och helgen var ett enda stort kaos.

Så har det varit fantastiskt de första dagarna i denna veckan.
Då kommer smällen i morse.
Jag mår skit. Jag står nere i tvättstugan och mår så dåligt.
Över världens minsta lilla skitsak, som jag givetvis inte kan släppa.

VARFÖR?
Gillar jag att få mig själv att må dåligt?

I hope not!

Men mitt i mitt "må dåligt" humör surfade jag in på en sida och fick upp ögonen för THE WORK - Älska livet som det är.
Och varför inte ge det en chans!?
För jag vill ju må bra.


Kommentarer
Postat av: R

Usch vad jag känner igen mig i allt du skriver...

Tror du och jag är mer lika än vad vi tror.

Kan du, så bör väl jag också kunna!

2011-02-09 @ 17:44:37
Postat av: Mammi

STOR KRAM!!

När man redan mår skit, är det så

lätt att må ännu sämre. Ibland måste

man helt enkelt få hjälp av någon/något!

Min hjälp blev ju Kay Pollak. Hoppas

att denna bok blir din hjälp. Sen vet

du ju var min brevlådan bor!

Jag älskar dig min tös.

2011-02-09 @ 18:17:42
URL: http://frisali.blogspot.com
Postat av: Mammi

PS Jag vill nog också ha den boken.

Ska kolla omedelbart om den finns på

Adlibris. :) Tack för tipset my sweetie!

2011-02-09 @ 18:20:55
URL: http://frisali.blogspot.com

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0