Linda o Linda

Sitter på jobb och nattvaktar.
Perfekt jobb planering eftersom jag faktiskt är rätt pigg idag.

Var ute på stan med Linda och Anna igår.
Först lite mat och dryck med underbara Linda.
Sedan mötte vi upp med Anna och begav oss till Golden Hits
för massor med dans.

UNDERBART ROLIGT!

Jag är så glad att jag har träffat Linda.
Hon är helt otrolig. Känns som en äkta tvillingsjäl.
Vi vet var vi har varandra och kan prata om allt mellan himmel
och jord. Aldrig någonsin att man behöver göra sig till eller
försöka vara någon man inte är.

I LOVE YOU DARLING! ♥


Lite svårt att hitta bilder, såhär när man sitter och jobbar natt på sjukhuset, men jag hittade en gammal bild på facebook. Bilden är från 2008 och mycket har hänt sedan dess, men vi vet var vi står. Och har nästan mer glädje av varandra nu än då.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Så gott att höra att ni två funnit varandra.

Hon verkar vara en fin tjej. Inte tillgjord och

överspelad. :D

Längtar till fredag/lördag när vi ska träffas.

Glöm inte att ta med danseskorna, för på lördag

ska di lurviga svängas. :D

Puss

2011-01-24 @ 09:02:52
URL: http://frisali.blogspot.se
Postat av: Becka!

Åhh vad kul att supersöta Linda börjat blogga hon också igen! ;-)

Hoppas ni hade skoj på Golden Hits!! :D

2011-01-24 @ 17:54:39
Postat av: Nina

<3 Sötisar!! <3

2011-01-25 @ 08:11:27
URL: http://ninasskrivarlya.blogspot.com

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0