Frukostmys i soffan

Helt underbart att få vara ledig såhär mitt i veckan.
Att få vakna av sig själv, utan att någon väckarklocka jagar upp en alldeles för tidigt. Och att kunna mysa ner sig i soffan med frukost och en bra bok.

Och ovanpå allt detta, så är det UNDERBART väder utomhus. Så det kommer att bli en liten vandring runt omkring i Sundbyberg idag. ♥

Åh vad jag önskar att jag hade min familj nära.
Tänk att möta upp med syrrorna och mamma på en promenad. Och avsluta med varmchoklad på något fik med en liten uteservering.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja, så mysigt det skulle varit!!

Du kanske också skulle plugga vidare?!

Här i Skåne har vi utmärkta skolor! *blink*

Vi har supermysiga caféer också. *blink*

Här finns släkten! *megablink*

Kram

2011-03-03 @ 13:19:49
URL: http://frisali.blogspot.se

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0