... som ett brev på posten.

Var nere på stan och fick fixat en sak en gång för alla.
Skönt att äntligen ha det gjort.
Nu ska det Ä N T L I G E N bli ordning på den här skutan.

Passade på att unna mig en god lunch på stan när jag ju varit så ordentlig och duktig. Skönt att få berömma och belöna sig själv.
Speciellt när Fräcka Frökens Frestelser hade en underbart god Hälsotallrik med bland annat grillad kyckling, soltorkade tomater och avocado.


Kom hem och T I T T A vad som väntade på mig på hallgolvet!
Ett härligt Nalle Puh brev från minsta lillasyster.
Ett brev med mysiga vårfärger och allt.

Och visst är det underbart att få vanliga "riktiga" brev per post.
Det ger en helt annan känsla än att ta emot ett mail på datorn.
Man åker tillbaka i tiden, till när man själv var liten och brevväxlade med sina vänner och klasskamrater. Jag har fortfarande kvar en massa brev, hemma hos pappa, med onödig information som
"Hej. Hur mår du? Jag mår bra. Kan inte vi leka imorgon?"
Får se till att gå igenom alla de där gamla breven någongång.


Men K O L L A   H Ä R!
Tror visst att en liten flicka i Skåne glömt att sätta på frimärke.
Passar på att tacka alla snälla brevbärare som varit med och ändå burit fram brevet, genom halva Svea Rike, till min dörr! ♥


Kommentarer
Postat av: Mammi

Det är roligt med rediga brev.

Tror minsann inte alls att lilla

F glömt frimärke. Vi klistrade på

ett, så det måste ha åkt av. :(

Nästa gång tejpar vi på frimärket.

I vilket fall som helst så kom

brevet fram. :)

2011-03-16 @ 17:29:36
URL: http://frisali.blogspot.com
Postat av: Becca!

Jag undrar om Linda kanske har jobbat hela helgen, för det är väldigt dålig bloggning här nu tycker jag!! ;-)

Hoppas allt är bra med dig!! :-) Och visst är det kul att få ett riktigt brev med posten! Det får man ju så sällan numera! (Skulle vilja säga aldrig.)

Puss o kram - skumbanan!!

2011-03-20 @ 19:50:34

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0