SumpanSpa

Har precis kommit hem från en trevlig fika med fina Emelie.
ÄNTLIGEN blev det av.
För av någon märklig anledning brukar det alltid bli så långt mellan gångerna vi ses. [SKÄRPNING!]

Gubbtjyven är hos en av hans vänner och tittar på hockeyn. Så jag passade på att ta en sväng i stan innan jag åkte hem. Inte för att jag hittade något speciellt, jag var ju faktiskt inte ute efter någonting, men jag lyckades ändå komma hem med lite provsaker från Clarins Paris.

En ansiktsrengöring, en ansiktsvatten och en ansiktskräm.


Så nu ska vi se hur det här funkar. Har ju fått berättat för mig att rengöringen är den viktigaste delen av hudvården. Men jag åkte på en nit för kanske 1 månad sedan då jag skulle köpa produkter på Apoteket.
Det gör jag aldrig om, så nu ska det prövas Clarins Paris.
Får se hur det går...

Passade på att köpa med mig lite ansiktsmasker när jag ändå var igång, så nu blir det SPA à la LINDA här i Sundbyberg.

En algdrink på det tack! :-P

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag gillar allt utom det där sista med alg-skräpet.

Hur var produkterna??

2011-03-23 @ 22:10:42
URL: http://frisali.blogspot.com

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0