Ski-Stars ;-)

Förlåt för dålig uppdatering, men nu är jag back in buisness.

Glömde att skriva något om det, men jag har varit på skidsemester i Sälen med min kärlek. Hade faktiskt med mig min dator, för tanken var att uppdatera bloggen i alla fall en gång per dag, men det var så himla trevligt att jag helt glömde bort.

Helgen har varit helt underbar.
Det passade så perfekt att komma bort från stan just nu.
Jag är verkligen tacksam för att jag och Niklas fick så en fin weekend, för det är guld värt. Vi hade underbart väder, hade en liten stuga, dock utan bastu, mitt i backen. Vi åt gott, mådde gott och levde fruktansvärt gott.


Trodde att jag skulle ta fler bilder, men det blev inte så många trots allt. Detta är så gott som alla de bilder som har blivit tagna. Har kanske kommit ur mitt "foto-liv" totalt. Men det känns inte lika viktigt att ta 1500 foton på en kväll. Istället för att fotografera hela tiden, så njöt både jag och Niklas av alla stunderna.
Och stunderna och bilderna som finns kvar i mitt huvud är så mycket mer värt än stunderna som finns bevarade på ett foto!

Avslutar med ett foto på oss! ♥


Kommentarer
Postat av: Sanne

Vill ocksååå :/ blev jätte sugen på det när jag och pappa satt och snackade om det i bilden igår.. Jakob bara NEEEJ!! .. jag bara JOOOO!! :) haha.. vill verkligen testa att åka skidor någon gång. Hopps ni hade det skoj :) fina bilder.. <3

2011-03-21 @ 20:46:36
URL: http://mabibu.blogg.se/
Postat av: Mammi

Åhh vad jag saknar er!!

Ni ser verkligen ut att ha haft

det mysigt, bara ni två.

Så härlig och så behövligt!

Kram till er bägge.

2011-03-23 @ 22:14:16
URL: http://frisali.blogspot.com

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0