Vänta - Håll ut

Lina på jobb ska sluta för att plugga vidare.
Det firade vi av igår med en After Work på Vapiano.
Verkligen ett superbra ställe om man är så många som vi var igår. Helt fantastiskt att slippa splitta notan på typ 15-20 pers.

Och visst var det mysigt att ut och äta allihopa.
Förhoppningsvis kommer det bara bli mer och mer sådant nu när våren äntligen börjar komma. Nu när folk vill krypa ut ur sina tråkiga mörka lägenheter och komma ut i solen.

Appropå det så ska jag genast ge mig ut på tur. ♥
Kanske blir det en kaffe ute om någon äntligen lyckats få ut några stolar på uteserveringen. Tänk så härligt. En stol i solen, en filt över axlaroch rygg och en varm kaffe i handen.

Nu beger jag mig ut på jakt...


Kommentarer
Postat av: Mammi

Sånahär småträffar kan styrka arbetsgruppen.

Visst blir det trevligare allt eftersom

vädret blir bättre.

*dansar soldansen*

2011-03-03 @ 13:52:56
URL: http://frisali.blogspot.se

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0